lördag 24 juli 2010

Tusen tankar men inga ord

Just nu far en massa tankar runt i huvudet men jag kan inte sätta ord på dem. Jag kan inte förklara för Micke vad jag tänker på iofs skulle han nog ändå inte lyssna :o( Tankarna far hit och dit och jag får inte grep om dem....

Idag har jag och barnen städat deras rum. De var jätte duktiga och hjälpte till, rensade ut lite trasiga saker. Ska rensa ur mer saker när vi kommit hem från semestern. Kände inte riktigt att jag hade tid eller ork. Har tvättat en maskin tvätt och hängt den. Sedan små plockat lite hela dagen. Nu på eftermiddagen rensade jag lite i rabatten här utanför. Micke han klippte gräset och häcken. Nu är han och jobbar sitt sista pass sedan går han på semester.

Första bilden på oss 4 tillsammans.

Micke och Rasmus

Micke får hålla Robin för första gången.

1 kommentar:

  1. Jobbigt om du inte känner att ni kan prata med varandra.. Ibland är det så himla svårt att förklara de känslor man har också, så när man väl försöker så blir det bara fel för att man har samlat på sig så mycket....
    Hoppas det löser sig iaf! Och du vet att du kan prata med mig om allt! Och om du inte orkar prata så kan du ju maila eller skriva brev, kan vara skönt att bara ha nån som lyssnar och så ...

    Älskar dig syster!!
    Puss och kram

    SvaraRadera