torsdag 8 juli 2010

ADL

Idag har varit in till Hab och gjort en ADL bedömning som visade att Robin behöver hjälp med det mesta i de vardagliga rutinerna. Äta själv kan han men det var nog det enda =( Men vi tränar på det mesta så han kanske kan det mesta snart?

Idag vaknde Robin tidigt, han och Rasmus (som vaknade strax efter) låg i våran säng och kikade på tv. Jag kände mig rastlös så det slutade med att jag städade av stora toaletten och sopade av golvet i hallen, köket, vardagsrummet, barnens run, vårat sovrum, toaletterna och så tvättstugan. Plockade ur diskmaskinen och plockade i det lilla som stod på bänken. Passade även på att skura av Robin skrivbord och stol som skulle lämnas tillbaka till hab. Satte sedan igång en tvättmaskin. Sen var kl 7.30 och det var dags för frukost. 8.30 åkte vi till hab. Efter det åkte vi och köpte en ny pool och lite andra saker till vårt uterum. Väl hemma så fixade jag gardinerna till uterummet och Micke försökte organisera uterummet. Efter Lunchen blev det middagsvila. Men den slutade tyvärr med migrän så jag blev liggandes väldigt länge =(

Snart dags att sova så jag orkar gå till jobbet i morgon och arbeta min sista dag innan min 5 veckors långa semester =) Underbart skönt ska det bli....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar