fredag 9 juli 2010

äntligen semester

Har slitit en massa på jobbet idag. Alla möbler skulle flyttas unda eftersom golven ska bli bonade. Men nu är det gjort och jag tycker synd om den stackaren som ska plocka fram allt sedan :o)

Får ca 2 veckor sedan skickade jag in en egenvårdsremiss till reumatikersjukhuset i halmstad. Idag kom det ett brev på posten och jag har fått tid den 31/8. Så nu hoppas jag verkligen att läkarna där kan komma på varför jag har sådan värk Ni får gärna hålla tummarna för mig den dagen.

Snart dags att sova så jag orkar med mina små änglar i morgon när Micke ska sova hela dagen, hoppas på fint väder så vi kan bada i den nya poolen....

2 kommentarer:

  1. Gött é de att du fått tid. Jag är ledig den dagen, om inte Micke kan köra dig ner. Ullared
    ligger inte lång där ifrån heller.
    //KRAM Gunilla

    SvaraRadera
  2. klart vi håller alla tummar för dig gumman. Vi vill ju med veta varför du har så ont....





    Kram mamma

    SvaraRadera