tisdag 20 juli 2010

Ny frisyr och deppigt värre

Jag gillar verkligen inte den här tiden på månaden. Jag blir så nerstämd och ledsen över allt. Har inget tålamod med något *stackars barn och man* Igår var verkligen ingen bra dag =( men idag känns det bättre än så länge iallafall *ler*
Har inte sovit mycket inatt då Rasmus varit orolig och drömt mardrömmar. Har hänt otroligt mycket i hans motoriska utveckling den sista tiden iallafall grovmotoriken. Han klättrar och far överallt och duktig är han med. Så det spelar nog roll för sömnen. Vid 00.00 storgrät han och sa att han hade ont i nacken. Men han kunde röra nacken åt alla håll så jag frågade om han ville sova inne hos mig, det ville han förstårs. Men Rasmus är ingen kille som ligger still när han sover så jag har vaknat rätt många gånger inatt. Men det var mysigt att få ligga så nära honom inte ofta han vill sova inne hos oss.

Igår klippte jag av mig mitt långa hår. Det var skönt men jag har inte vant mig än och tycker nog inte att det blev såååå jätte bra. Men om det får växa ut lite till så blir det nog bra eller så är det en vane sak. Nu ska jag bara färga bort alla gråa hår också ;o)

Kanske kommer en bild under dagen om jag får någon ordning på frisyren *ler*

2 kommentarer:

  1. Inge kul när man blir på det där humöret... :(
    Men snart åker ni ju till Egypten och då blir det nog mycketmycket bättre! :)

    Vill gärna se bild på frisyren... Är säkert jättefin! :)

    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Inte alls kul :( Och snart träffar du mig då kommer du bli MYCKET gladare *asg*

    Som malin sa; Vill gärna se bild! :D Jag är också säker på att det blev jätte fint :D

    Puss å kram :)

    SvaraRadera