måndag 26 juli 2010

Systemkamera

Idag åkte vi iväg och köpte en systemkamera. Jag har funderat länge på vilken jag ville ha. Det blev en Canos EOS 550D. Bilderna blir jätte bra men kommer bli ännu bättre när jag har lärt mig mer. Är även sugen på att gå en fotokurs för att lära mig mer.




Jag har hittat något nytt att pyssla med

Gjuta i betong. Det är jätte roligt och det blir så fint. På bilden syns det 2 skålar och sedan en massa hjärtan.
En av skålarna ska nog min mamma få, men då som askfat till altanen hade jag tänkt. Vi får väl se om det hinner bli klart.
Hjärtana har jag gjort en gång förut, här kommer en bild på dom.

3 kommentarer:

  1. Vad kul med en systemkamera :D
    Gud vad fina hjärtan! :D

    SvaraRadera
  2. Åååå grattis till den nya "familjemedlemmen"!!! *fniss*

    SvaraRadera
  3. Jag fick en askkopp till altanen.... den var jätte fin, så fin att det tog ett tag innan jag använde den:)

    SvaraRadera