lördag 17 juli 2010

migrän

Igår låg jag däckad i migrän nästan hela dagen. Det var hemskt. Tog min medicin, men de kom upp på en gång så Micke fixa fullmakt och åkte till apoteket för att hämta ut mera och dom fick jag behå¨lla. Sedan sov jag några timmar. Huvudvärken försvann inte helt förrän i morse =(  När den värsta värken lagt sig igår så var jag så öm runt höger öga (där min migrän sitter) och ner över kinden/käken. Värsta anfallet för mig någonsin. Men i morse fick jag svaret om varför jag fick anfallet, mensen kom då....Så idag har jag varit yr i huvudet och haft ont i magen. Inte lätt att vara tjej ibland ;o)

2 kommentarer:

  1. Usch och fy... Stackare.. Lät inge vidare alls... Hoppas att det är bättre nu då!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med malin! Hoppas det e bättre!<3
    Puss å kram!

    SvaraRadera