fredag 23 juli 2010

Massor att göra

Just nu känns det inte som om jag har semester. Vi har gjort så mycket de sista dagarna. Varit till öarna för att hälsa på farfar, tog hela dagen. Igår var vi och shoppade på dagen, var tvugna att inhandla shorts till barnen inför resan. Sedan lämnade vi Rasmus och Robin till farmor så de fick sova där. Jag och Micke åkte in till stan och strosade runt där innan vi gick och åt på en restaurang. Vi var hemma vid 21.45. sedan låg vi och kikade på tv innan vi somnade. Skönt att vara barnlediga ibland men det är ovant och man vet inte riktigt hur man ska vara mot varandra eller vad man ska prata om =(  Idag körde jag hela vägen till farmor när vi skulle hämta barnen. Det gick väl bra förutom en smärre incident, 4 motorstop när jag skulle starta i en uppförsbacke. Men jag kom iväg till slut iallafall. Svettig och skakig =(

Nu är det tvättning och packning som gäller de sista dagarna innan vi ska åka. Mycket som ska packas och ordnas med. Men det ska nog bli bra tror jag :o)
Ska bli så skönt att komma iväg och bara få vara, leka med barnen, sola, bada, äta, sova och dricka gott.

Nu ska jag se vad barnen gör, De har fredags mys i vardagsrummet tillsammans med jakob :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar