lördag 15 maj 2010

valen i livet

Under livet så hamnar man i många vägkorsningar och man får välja vilken väg man ska ta. Ofta är det lätt för du vet var du ska. Men ibland är det svårt... Just nu står jag vid en sådan korsning och har ingen aning om vilket håll jag ska svänga. Jag har stått här ett tag men har inte blivit klokare av det. Fast det är ju ingen som har sagt att livet ska vara enkelt.

Idag har vi varit hos farmor Gun och ätit middag. På besök var Nisse (guns bror) och Niklas (Nisses son). Rasmus och Robin älskar att busa runt med Niklas. Underbart att en kille i 20 års ålder engagerar sig så. I morgon ska vi åka och titta när Niclas kör någon form av racerbil. Kommer inte ihåg vad det heter.
På söndag ska jag och barnen åka och fika tillsammans med andra familjer som har barn med RMB. Ska bli jätte roligt

Nähä om jag ska lägga mig och låta tankarna vandra vidare....

Jo just det, idag har Rasmus haft lille Lowe i knät. Det tyckte han var spännande---

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar