onsdag 5 maj 2010

Robin är bättre

Så glad att Robin mår så mycket bättre nu. Han äter och leker hela dagarna nu *ler* Det är så skönt och det känns som om en sten har lyfts från mitt hjärta.
VI är fortfarande inte utskrivna från sjukhuset. Idag ska han in och göra en ögonundersökning för att kolla trycket bakom ögonen, efter det tror och hoppas jag att vi blir utskrivna.

Idag på morgonen var jag ute och sprang en sväng. Måste säga att konditionen har blivit bättre men den är ju inte bra. Men det kommer... Var ute i 35 min. sedan hem och hämtade Rasmus och gick iväg med honom till förskolan. Nu ska jag snart in i duschen. Micke bygger lego med Robin. Micke har man inte mycket nytta av just nu. Han spelade korpfotboll i måndags. Naturligtvis skadade han sig. Fick en bristning i hälsenan så han kan knappt gå. Så jobba kan han inte heller, bara sitta hemma och gnälla ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar