torsdag 27 maj 2010

hektiskt liv

Ja livet är allt annat är lugnt måste jag säga *ler* det är möten, läkarbesök och andra viktiga saker som ska göras.
Denna vecka har det sett ut så här:
Måndag: Sjukhuset hela dagen för MR
              Föräldramöte i förskoleklassen (det missade vi eftersom Robin inte ville vakna)
Tisdag:   APT på jobbet.
Onsdag: IUP samtal för Robin
              Shoppingresa till Ullared
Torsdag: IUP och avslutningssamtal för Rasmus
              Vaccinerat oss inför Egypten
              Tagit blodprov på vårdcentralen
              Möte med föräldrarådet
Har jag sagt att jag är ledig på torsdagar, syns det?? *s*
Fredag: Tomt...
Lördag-söndag Micke jobbar så jag är ensam med barnen och inga måsten, underbart

Nästa vecka
Måndag: Robin läkarbesök
Tisdag: Rasmus läkarbesök
Onsdag: Rasmus läkarbesök
Torsdag: Tomt
Fredag: Åker till jönköping och kommer hem på söndagen. Bara jag och syster Malin.

Så det är fullt upp med en massa måsten, sedan måste man hinna med alla vardagliga saker som att tvätta, städa, laga mat och det viktigaste av allt. Hinna med att umgås med Mina underbara barn. Men det hinner jag alltid *ler*

Nu ska jag ta och duscha innan jag ska kika på schlager...


1 kommentar:

  1. Jobbigt när man har massa måsten hela tiden... skönt när man bara kan göra saker för att man känner för det... :)
    Men hoppas att du ser vår resa som lite avkoppling iaf :)

    Kramkram

    SvaraRadera