måndag 31 maj 2010

spindeljakt

I natt när jag var upp på toaletten hittade jag en stooor spindel, den smet in under handfatten, jag kollade in där under och såg en eller två till! Tog fram VIM sprejen som stod bredvid och gav dem en dusch. Jag gillar inte spindlar *ryser* Men Micke var inte hemma så jag hade inte så mycket val.... Undra var de kommer ifrån?
Idag har vi träffat vår neurlog. Röntgen bilderna såg ok ut. Visade att Robin har Arnold Chiari missbildning, dvs att lillhjärnan och förlängda märgen har åkt ner en bit i ryggmärgskanalen. Robin har den lättaste graden (typ1) Så han kommer troligen inte att ha några symtom på det just nu iallafall.

Jag har fortfarande inte återfått min mat lust, mår illa när jag känner doften av mat *urk*

Fortfarande många tankar som far runt och ännu inget beslut.....

1 kommentar:

  1. Jag kommer inte och hälsar på er när ni har spindlar! :O
    Tur att det bara var typ1 iallafall :)

    SvaraRadera