fredag 28 maj 2010

Biverkningar av vaccin

Jag vet att man kan få biverkningar av vaccin. Igår tog hela familjen vaccin  mot hepatit A. Sköterskan sa ingenting om biverkningar och jag hade fullt upp att ta hand om barnen så jag glömde fråga. Läste i papprena vi fick men där stod inget heller. Idag när jag vaknade mådde jag illa. Det fortsatta hela förmiddagen. Runt 11 började jag kräkas. Gav då upp och gick hem och lade mig. kräktes lite till, somnade en stund. Gick ut på en kort promenad för att få lite luft. Hem och kräktes massor, frossa, feber, muskel och ledvärk. Googlade lite mellan toalettbesöken och ja vist är det inte biverkningar av vaccinet *suck* Runt 17.30 kom Rasmus och sa att han ville sova för han var så trött. Han bäddades ner i soffan tillsammans med mig. En stund senare säger han att han har ont överallt och att det känns konstigt *suck*
Nu sover han och jag hoppas han sover hela natten och vaknar i morgonbitti, frisk och glad. Både Micke och Robin mår bra så de slapp denna skiten.

Nu ska jag försöka få i mig lite vätska så jag kanske är frisk tills i morogn.

Nu är det bara en vecka kvar innan jag åker till jönköping. Ska bli skit roligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar