söndag 28 februari 2010

Ansökan om parkeringstillstånd för personer med rörelsehinder

Ja nu ska vi äntligen ta oss i kragen och söka oss ett parkeringstillstånd. Får väl se vad de säger om det, men han är ju faktiskt 3 år nu och vi använder rullstolen hela tiden. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, ska klura lite på det så blir det nog bra.

Hela min kropp gör ont. Sa till Micke i går att jag trodde att min kropp höll på att lägga av. Men han trodde att den höll på att vakna så att jag har träningsvärk i stället. Måste säga att hans sätt lät mycket bättre :o) Ibland är han bra min man ;o)
Allvarligt talat så vet jag inte vad som pågår i min kropp men går det inte över inom de närmsta dagarna så blir det ett nytt läkarbesök. Men det är jätte jobbigt att ha ont. Vissa delar/muskler gör ont hela tiden medans andra bara värker vid beröring eller aktivitet. Men det är allt från nacken ner till fötterna. Det som är värst och lite "pinsamt" är att jag har ont mellan benen. Trycker liksom på uppifrån, en konstig känsla så det är svårt att förklara. Det är jobbigt att stå upp, då känns det som om allt ska tryckas ut. Helmysko känns det iallafall, får väl hoppas att det går över..

1 kommentar:

  1. Vi har parkeringstillstånd för V. Det var en duell att få men det är fullt möjligt. Trist att du har så ont och inte är i form. Hoppas det löser sig. / Marina

    SvaraRadera