tisdag 16 februari 2010

Robin 3År

Igår fyllde min söta son hela 3 år. Vi väckte honom på morgonen och sjöng för honom. Sedan fick han sina presenter. Verktyg med en borrmaskin, ett Bamse spel och en ficklampa (som tyvärr var trasig) På förskolan sjöng de för honom och han fick bjuda på frukt...

Fram emot kvällen kom släkten som bor häromkring och firade honom. Han fick mängder med pussel, lego, blixten mcqueen saker mm. Allt var väldigt uppskattat....
Tårtan hade vi beställt av Mickes kusin och den var helt fantastisk. Naturligtvis var det en blixten tårta *ler*

Själv känns det bättre idag, känner mig gladare trots att jag är tröttare än tröttast. Har varit till sjukgymnasten idag som inte tror att det är stress utan en muskelsjukdom jag har :o/ jaja vi får väl se vad som händer. I morgon ska jag få massage och på torsdag ska jag få akupunktur. Skönt och säkert välbehövligt :o)

Vet ni vad Micke sa idag??? Att han funderar på att hålla upp med bowlingen ett tag så att jag verkligen ska få komma först ett tag. Nästan så jag började gråta när han sa det eftersom jag vet hur mycket bowlingen betyder. Men jag tror ju inte att det löser någonting, utan vi måste ju båda hitta en väg som passar oss. Sluta med bowling kommer inte att göra honom lycklig, det vet jag ju..... Men vist är han underbar som tänker tanken iallafall *ler* trodde jag inte om honom....

1 kommentar:

  1. Det var gulligt av honom, men som du sa att sluta med bowlingen gör varken dej eller honom lycklig ett kort uppehåll kan väl vara bra så du hinner återhämta dej ordentligt

    SvaraRadera