fredag 19 februari 2010

tagit ett bad

ja idag skjutsade Micke mi hem till svärmor och där tog jag ett varmt och skönt bad. Men min oroliga kropp klarade bara av att ligga still i ca 5min. Men det var skönt ändå :o) Nu har nästan all skakighet försvunnit men styrkan har inte hittat sin väg tillbaka. Snart ska jag ta ett djupt andetag och hänga tvätt. Går inte det så skiter jag i det d¨å får Micke göra det när han kommer hem. Men jag måste ju prova annars klarar jag väl det aldrig.

Igår kväll blev Rasmus hes och fick feber, idag är han fortfarande hes men ingen feber än iallafall?? Men barnen blev ju hemma ändå. Hmm hur var det där med att vila, tur micke är hemma och tar hand om allt.

1 kommentar:

  1. Helt rätt att du försöker, och som sagt funkar det inte så kan ju micke hänga tvätten.. skönt att skakningarna blivit bättre styrkan kommer så sakteliga ska du se....


    puss å kram mamma

    SvaraRadera