lördag 6 februari 2010

mår bra

I morse när jag vaknade så mådde jag sååå bra, tog feber och nu ligger jag på normala 36,6 det var så skönt. JAg gick upp och lade mig i soffan tillsammans med barnen och vi kikade lite på barnprogram, sedan blev det frukost och scooby doo. Efter det så klädde vi på oss och gav oss i väg för att inhandla lördagsgodis. När vi kommer hem så ringer farmor, hon vill komma och hälsa på och det är jätte roligt. Rasmus städar sitt rum och sitt skrivbord. Robin gör inte mycket, möjligtvis stökar ner ännu mer. Jag fick dem iallafall att plocka upp leksakerna i vardagsrummet. Sedan städade jag Robins rum och gjorde rent i köket.
Jag orkade allt detta utan att börja må dåligt och utan att febern steg *jippie*nu är jag frisk!!!
I morgon ska jag testa dansmattan och det nya spelet vi har lånat av farmor Gun. Rocka loss *s*

Kikar lite lätt på melodifestivalen, är inte så förtjust i det men det är ju inget annat att titta på =(

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är på G igen. Det var jättekul att leka med barnen, men jag fattade ju inte mycket av TV-spelet som jag spelade med Rasmus. Han tyckte nog mest att jag var ivägen. Ha em skön söndag. Kram svärmor

    SvaraRadera
  2. åååå! vad skönt att du mår bättre! / Marina

    SvaraRadera