fredag 26 februari 2010

bronkit

Idag fick jag äntligen träffa en läkare och vet ni vad?? Mitt blodtryck är inte högt utan helt normalt *jippie* troligtvis har sjukgymnasten mätt fel för nu hade jag ett tryck på 135/80. Jag blev iallafall sjukskriven en vecka till. Men han hade lite problem med vad han skulle skriva för anledning för jag är ju frisk. "som tur" är så har jag drabbats av en förkylning och naturligtvis även bronkit (som vanligt) så jag blev sjukskriven för det. Får väl se vad FK säger om det. Just nu mår jag piss. Huvudet dunkar och spränger, jag fryser och svettas, näsan rinner och halsen gör ont. Är jätte svullen i halsen så jag har problem att svälja, men det har nog gått över till i morgon. Hostar gör jag som en tok med, hoppas att host medicinen gör det lite lättare snart.

Nu ska jag ta och försöka sova lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar