tisdag 8 september 2009

trött till tusen

Kanske inte så konstigt då jag har gått ner ca 1kg på 2 dagar. Har haft massor att göra på jobbet med så jag har inte riktigt hunnit med att dricka så mycket som jag ska.

Tack för era kommentarera. Roligt att veta vilka som läser. Förstår att man inte alltid hinner kommentera, det gör inte jag heller göra och inte alltid jag har lust heller *ler*

Kom upp en fråga om varför jag kör påsar och det är för att få en kickstart i viktminskningen. Sedan blir det att äta lite likt GI..... Idag har jag på mig min stegräknare och hittills har jag gått11853 steg och då har jag inte gått någon promenad alls. Så idag har jag rört mycket på mig. Brukar inte ha gått så många steg en vanlig arbetsdag så jag är nöjd....

1 kommentar:

  1. Oj, 1 kg, Grattis!
    Jag ska väga mig i morgon, är glad om jag gått ner 1 kg på 1 vecka! Sist var det + på vågen, usch...

    SvaraRadera