söndag 6 september 2009

Går det inte att kommentera?

Tycker det är dåligt med kommentarer. Vet att min mamma inte kan kommentera. Så det kanske är fler som inte kan det? Eller så är min blog så tråkig att ni inte har något att kommentera *s* hmm nej så kan det inte vara, det måste vara något annat fel *ler*

Idag har vi haft fullt upp. Först var vi i bowlinghallen och hejade fram Joker till vinst i seriepremiären i elitserien (micke spelar bowling i Joker för er som inte vet *ler*) Efter vinsten så bar det av till Liseberg med farmor. Där fick barnen åka massor av karuseller och det älskas av både Rasmus o Robin. Jag kände mig lite låg, migränhuvudvärk lurade bakom ögonbrynet. Vi åt lite mat och sedan var det dags att spela lite.
Rasmus och farmor vann stjärnvinsten på kexchoklad (tror det är ca 2kg) Sedan en stor påse chips, sedan 5 stora plopp, sedan 2 rullar center. Barnen fick naturligtvis fiska i fiskdammen. Robin fick en traktor och Rasmus valde ett "gosedjur"  en måne som han senare döpte till månis. Vi fick även se markolio sjunga tillsammans med svampbob. Nanne Grönwall var där och sjöng lite med. Var fler artister där då det var nickelodion dagen (?)

Naturligtvis fick vi med oss allt godis hem eller nja farmor tog några kexchoklad. Tyckte hon kunde ha tagit mer *ler* Hur sjutton ska jag klara av att inte äta av alla dessa godsaker? Hade nämligen tänkt köra en vecka eller två med påsar. Klarar jag det så blir jag grymt impad av mig själv. Så jag ska banne mig klara det, jag ska jag ska jag ska jag ska.......

6 kommentarer:

  1. Blogger...eller Blogspot som du bloggar på har faktiskt e ganska krånglig kommentars tjhfräs som man måste fylla i innan man kan skicka sin kommentar, så det är säkert så att en del inte kan helt enkelt. En sak du kan göra...för att göra det lättare att låta bli att granska kommentarerna innan (alltså ändra kommentarsinställningen) för då är det lättare för den som vill kommentera. Så är det iallafall för en annan väns blogg på denna sida!!
    Jag själv måste tex: Först välja "profil", och klicka på "namn/webadress". Sen skall jag fylla i mitt namn och min webadress (min bloggs adress). Sen ska jag trycka på "skicka kommentar" och då kommer en sån där säkerhetsgrej upp (en siffer- och bokstavskombination) som jag måste skriva av.....och sen trycka på "skicka kommentar" en gång till.

    SvaraRadera
  2. Ja inte beror det på att vi inte tycker att din blogg är intressant. Det är inte alltid man hinner eller vet vad man ska skriva (jag är urkass på att skriva). Ledsen att jag "lämnade " alla choklad till er, men ni är ju fyra som kan äta, jag är ju bara en och jag har ännu sämre karaktär än du. Tror säkert att du klarar det, du är så duktig.
    Tack för att ni följde med mig till Liseberg, det är så kul att vara där med er.
    Kram

    Gun

    SvaraRadera
  3. Halloj!
    Jag kommenterade ditt förra inlägg, men det verkar ha försvunnit. Skrev och frågade hur det funkade med Robins nattskenor. Vi har problem att komma ihåg att sätta på Emil sina.
    Kram

    SvaraRadera
  4. skalmans mamma: Det fungerar bra med nattskenorna. Han har ju alltid skenor på sig så när vi tar av dagskenor sätter vi på nattskenor. Men vissa nätter får han sova utan. Men det är inte ofta han vill det *ler*

    SvaraRadera
  5. I bland läser man bara utan att kommentera. Jag läser kanske tio bloggar på raken, då orkar man inte kommentera alla.
    Lycka till med att INTE äta av godiset, skulle jag inte klara. Det där med påsar är det nutrilett du menar? Varför inte göra något mera långsiktigt, jag kör viktväktarna, hemskt gammalmodigt men väldigt effektivt! Lycka till..

    SvaraRadera
  6. Jag har försökt att kommentera förut... får se om det funkar nu då :)
    Sen har jag ju inte haft möjlighet att läsa din blogg på evigheter... men nu blir det ändring på det eftersom vi fått internet! :)

    Kram Systeryster

    SvaraRadera