söndag 27 september 2009

Ännu en helg till ända

Robin har varit trött och grinig i dag. Men ingen feber. täppt i näsan är han med. Barnen är hemma med Micke i morgon. Bättre att vara hemma en dag extra. Sedan har Micke också blivit förkyld så det "passade bra"

Micke blev 5:a i super six tävlingen. Så det blev några tusen till i kassan *ler* Så nu har vi bokat in en dag på ullared. Här ska shoppas kläder till barnen och ev lite julklappar om vi hittar något bra.

Denna veckan ska jag verkligen försöka komma ut på mina lite längre promenader, förra veckan var det så mycket på kvällarna så jag orkade inte helt enkelt. Men jag var duktig och gick 30 min på min rast varje dag utom fredagen. Men jag känner verkligen att jag måste gå längre och mer ansträngande promenader för att det ska hända någonting.ska fortsätta gå på rasten och sedan försöka komma ut på 4 längre promenader. Blir det fler är det bra men mindre får det inte bli....

Nu ska jag spela lite blip innan jag lägger mig och sover....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar