onsdag 2 september 2009

städartagen

Det är så skönt att känna lust att städa. Idag har jag farit runt som en tok sedan jag kom hem från jobbet. Jag har slängt återvinning, dammsugit, torkat golven, städat lilla toaletten, hängt tvätt, lagt in en MASSA tvätt där de ska vara. Men fortfarande känns det inte städat *suck* vi har saker överallt känns det som. Måste få någon ordning på förvaring och då helst i hallen där det är skor, jackor, tröjor, kepsar och massor av sand hela tiden. Får ta en tur till Ikea och inhandla lite förvaring tror jag. Sedan är jag så trött på inredningen, ingenting är snyggt längre. Måste nog kolla på lite nya inrednings detaljer, men då ska jag inte kolla på Ikea, frågan är var jag ska börja?

Igår tog jag en låååång promenad för att vara mig *s* hade stegräknaren på mig och den visade 9443 steg på en promenad bara, det tyckte jag var väldigt bra jobbat.....

1 kommentar:

  1. Indiska har fina inredningsdetaljer...samt Bolagret!!!!!

    SvaraRadera