onsdag 16 september 2009

Längesedan

jag skrev här. Men det är verkligen fullt upp och jag är helt slut på kvällarna. I går la jag mig i sängen kl 20. Läste en stund om somnade sedan runt kl 21. Inte ofta det händer. i måndags jobbade jag 8-16 sedan ¨åkte jag i väg på kurs till kl 21. Hann inte hem imellan. I går jobbade jag 6-14. Kom hem och var ute med barnen till kl 16 sedan iväg på möte 17-19. Idag jobbade jag 6-14 hämtade barnen. Hem och rikade Robin gav barnen mellanmål sedan stressade vi iväg till BVC sedan hem igen. Middagen bestod av korv och bröd. Sedan var det dags för Robins sköljning. sedan dusch och säng *pust*
I morgon fick jag ändra min arbetstid från 6-14 till 9-17 för Robin fick en läkar tid i morgon då vi misstänker UVI igen.

Robin gick iallafall igenom BVC besöket *s* Han väger nästan 13 kg och var ca 88 cm lång. Stora killen *ler*
Rasmus fick en tid nästa vecka för att kolla upp hans tal. Troligtvis kommer han få remiss för hörselundersökning och sedan även få träffa en logoped....

Nu ska jag umgås med min man.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar