onsdag 26 augusti 2009

uppdatering

Jag kanske ska ta och uppdatera er om vad som händer i mitt liv. Blir inte så många ord eftersom det inte händer så mycket. Allt flyter på som det ska. Just nu är livet inne i en lugn och behaglig period.

Robin har kommit igång med sjukgymnastiken igen. Igår gick han utan ståskal med hjälp av barren. Det gick bra.. Jag började nästan gråta. Han är så duktig min lilla kille. Johan (sjukgymnasten) trodde att han skulle gå bättre när han får mer stöd för knäna. Vi ska in och göra nya gåskenor i september. Det kommer bli jätte bra....

Rasmus trivs jätte bra på sin nya förskola. Idag ville han inte följa med hem för han spelade ju fotboll med de stora killarna *s*

På fredag åker Micke till jönköping och spelar bowling. Så jag blir själv hemma med mina älskade barn. Så det blir en lugn och skön helg, det behövs känner jag. Har varit en intensiv vecka och jag tycker barnen verkar väldigt trötta så det kan bli skönt att ta det lugnt och bara softa här hemma. Det enda som är inbokat är att vi ska träffa Angelika med barn på lördag. Om vi blir här, hemma hos dem eller kanske någon lekpark. Det vet jag inte, beror lite på väder och vind *ler*

Denna veckan har jag varit dålig på mina promenader, men orken har inte funnits. jag har prioriterat mina barn och hemmet. MEN jag har haft dåligt samvete och längtat ut! Det är skönt att känna så, då har jag kommit långt känner jag.
Så idag var jag iallafall ut en snabb sväng ca 45 min.. skönt var det och svettigt.
Ska försöka orka med en promenad i morgon med för i helgen blir det lite knepigt. Fast jag tror jag ska ta Robin i vagnen och Rasmus kan cykla. Så det löser sig det med *ler*

Nu ska jag kika på tv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar