fredag 7 augusti 2009

inget bättre idag

Nej det känns inte bättre idag.
Dagen började bra. Gick upp runt kl 6. Tog min ipod och stavarna och gick upp i skogen. Väl där gick jag 3 varv (ett varv är 2.1km) Det tog 70 min. Det var svettigt med härligt. Sedan var det bara hem för att duscha innan jobbet.
Knölarna i nacken är kvar. Den stora knölen har jag klämt väldigt mycket på, även försökt sticka hål på den ( jag vet att det var dumt gjort) så nu varar den sig mycket. Har många små knölar i nacken och ner en bit på ryggen.
Jag känner mig stel i nacken och det gör ont att vrida på huuvdet. Fick huvudvärk och halva ansiktet domnade bort. Jag gick hem och somnade genast...
Nu har huvudvärken minskat. Känseln har kommit tillbaka lite men inte helt.
Ringde vårdcentralen, fick inte ens komma dit utan sköterskan sa att hon trodde det var ett virus. Konsigt virus men vem vet.....
Är det lika i morgon så blir det akuten.
Nu ska jag lägga mig på spikmattan en stund.....

3 kommentarer:

  1. "Fick inte ens komma in??????" Fan det låter ju helt sjukt sagt av dom!!!! Jag förstår mig inte på sjukvården ibland!!!???

    SvaraRadera
  2. Jag har en kompis som i våras domnade bort i halva ansiktet. Det visade sig hänga ihop med hennes migränattack hon haft ett par dagar tidgare. Håller tummarna för dig och hoppas det löser sig!

    SvaraRadera
  3. Marina: jag hade ju en migrän attack 2 dagar innan! Åhh hoppas att det beror på det och inget annat farligt. Det har iallafall gått tillbaka nu som tur är.. Tack för att du lugnade mig *ler*

    SvaraRadera