onsdag 19 augusti 2009

spännande förändringar

är på gång. Kan inte säga så mycket mer just nu. Men jag tycker verkligen det ska bli spännande och utmanande. För er som är väldigt nyfikna kan jag säga att det inte handlar om mitt privat liv *ler*
Jag kämpar på med min träning (promenader både med och utan stavar) men nu har jag gått upp 2 kg och känner mig deppig. Är det verkligen värt allt slit för att gå upp i vikt? jag har ju för f*n 12 kg att gå ner. Vist jag kanske bygger muskler men borde inte cm minska då?
Jag mår iofs bättre, är piggare och gladare nu när jag motionerar men usch jag vet inte ..... deppigt värre ibland :o/
fre-sön jobbar Micke sin sista helg för detta året. Nu är det dag tjänst mån-fre 7-16 som gäller fram till jan. Så himla skönt ska det bli....
Nu ska jag fortsätta kika på friidrott en stund innan det blir Bones....

2 kommentarer:

  1. KÄMPA KÄMPA KÄMPA PÅ!!!!! Det kommer alltid en period i sin viktminskning där man står still...eller går upp lite grann...men det är bara att fortsätta så ger det sig tillslut. Och dessutom när man känner sig gladare och piggare så är bara DET värt det tycker jag!!!

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Nu är jag JÄTTE nyfiken!
    Du kommer klara att gå ner i vikt! Som mia sa: Om man känner sig gladare och piggare så är det vär det!
    Puss och kram

    SvaraRadera