lördag 29 augusti 2009

Livet är orättvist

Jag har de senaste dagarna börjat läsa en underbar blogg. Den berör verkligen. Inte många som kan få mig att skratta och gråta i samma inlägg. Jag beundrar hennes mod, vilja och framförallt hennes styrka. Tycker att ni ska gå in och följa hennes kamp med att få uppleva en morgondag.... www.gmlt.se

idag när vi var på väg hem från affären så säger Rasmus helt plötsligt. Mamma nu var det längesedan jag sov hos farmor. Ja det var det svarade jag. Jag med sova famo hördes från vagnen. När vi kom hem så ringde faktiskt farmor så nu har hon hämtat mina små guldklimpar. Jag är inte den som tycker om att lämna bort mina barn, men denna gången kändes det ok för det var faktiskt de som ville åka och inte jag som tvingade dem (iofs behöver jag aldrig tvinga dem till deras farmor*ler*) Nu sitter jag i soffan och tittar på finnkampen. Ute regnar det, eller nej nu är det minsann uppehåll. Funderar på att ta en promenad nu när jag är själv men samtidigt är det skönt att bara sitta i soffan och softa.....
Får se hur jag gör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar