lördag 1 augusti 2009

Borås djurpark

Idag har jag varit på djurpark tillsammans med mina barn. Vi var dit tillsammans med farmor oxh Karro. Det var roligt och uppskattat. Säkert mer av oss vuxna än barnen men men *ler*
Ryggen känns tyvärr inte bättre och jag som börjar jobba på måndag. Får hoppas att barnen har vuxit till sig under sommaren så man inte måste bära på dem hela tiden *ler*
saknar faktiskt jobbet. Enda problemet jag ser nu är att jag verkligen har kommit igång med att promenera på morgonen. Det kommer jag inte att hinna då jag börjar kl 6 tis-tors och micke slutar kl 5.30 får ta mig i kragen och gå ut på kvällen, det måste bara funka.
Jag har minskat 3 cm om låren!
Nu ska jag slappa i soffan en stund innan jag ska lägga mig på spikmattan och sedan sova.

2 kommentarer:

  1. Åååå va fint det har blivit här!!!! :-)

    SvaraRadera
  2. Vad kul! synd det med ryggen :/ Mamma ska ringa doktorn för min rygg i morrn. jag hart haft ont länge nu. Pussåkramskumbanan :P

    ps. jag har skrivit i min blogg nu och lagt ut bilder :D

    SvaraRadera