tisdag 4 augusti 2009

Migrän

Jag är så förbannat trött på migrän.
Jag har anfall rätt ofta och jag vet inte varför. Idag fick jag ett anfall så jag blev sängliggandes några timmar innan medicinen hjälpte. Ofta hjälper medicinen direkt och migränen försvinner. Men inte denna gången....
I morse gick jag upp kl 5 och tog en liten kortare morgonpromenad (40 min). Det var skönt, jag börjar känna mig i form nu. Jag ser i spegel att min kropp håller på att ändras. Börjar ju få midja nu *ler* Vikten står still men det gör inget eftersom jag själv ser att något händer med mig....
Nu ska jag fortsätta titta på Bones, sedan blir det sängen, så jag orkar upp i morgonbitti för ännu en morgonrunda, denna gången en tuff runda med stavar. Vet ni... jag längtar faktiskt efter det. Det trodde jag aldrig att jag skulle säga......:o)

2 kommentarer:

  1. Härligt härligt Jenny!!!!! Inte med migränen alltså....den kan fara åt...ja du vet!!! Men jag menar med vikten och känslan av att tycka det är skönt att gå ut och gå!!!! You go girl!!!

    SvaraRadera
  2. Heja syrran! =) Det går bara man kommer in i det och gör det till en vana =) Keep it up! kramkram/systeryster

    SvaraRadera