tisdag 22 december 2009

Trött, hosta och ny rullstol

Robin har hostat hela natten, så jag har inte fått speciellt mycket sömn. Sedan vaknade han kl 5.20, jag tyckte att det var lite tidigt att kliva upp så jag fick faktiskt honom att somna om. Vi sov till kl 7. Dagen har rullat på. Vi var till förskolan en sväng för att lämna julpåsarna. Pedagogerna blev väldigt glada över dessa. Det var en påse med hemmagjort julgodis och en lite tomte. Vi hade sådan tur att vi fick träffa tomten när vi var där så barnen fick en julklapp ändå.
Annars har vi varit hemma idag och bara slappat. Jag har inte gjort mycket idag, orkar verkligen inte. Hoppas att orken infinner sig i morgon.

Idag kom Robins nya rullstol. Så underbart, nu kan vi slänga barnvagnen eller kanske inte precis just nu då det är massa snö ute och det blir svårt för Robin med rullen. Vi tänkte ut och testa i morgon hur det går.

Underbart med snö! Jag älskar snön har saknat den. Men nu verkar det bli en vit jul.

Om inlägget känns förvirrat och osammanhängandet så beror det på att min hjärna är precis likadan.
Jag funderar en massa, fram och tillbaka, varför? hur blev det så? vad gör jag nu? osv osv osv
plus att jag är tröttare än tröttast...

God Jul till er alla....




3 kommentarer:

  1. God Jul Jenny samt hela din familj, mys så mycket ni kan tillsammans.
    Jag vet hur det är att tänka in och ut så man kan krypa ur sig själv ibland det är inte många som förstår hur man känner det.
    KRAM på dig och njut av ledigheten å hoppas lille man blir bra snart.
    //Gunilla

    SvaraRadera