fredag 4 december 2009

Överraskad....

Idag när jag låg hemma och mådde dåligt och tyckte synd om mig själv så ringde det på dörren. Utanför står en äldre man och ler. I famnen har han buket blommor. Min första tanke var att nu har han gått fel. Men så var det inte. Utan det var till mig! Från min man som var på jobbet *ler* Fick ett krya på dig kort och på det stod det Älskar dig hjärtat.
Jag blev alldeles varm i kroppen och fällde några tårar...
Han är underbar min man, tänk att så lite kan göra så mycket....




Annars idag har jag haft hög feber, uppemot 40 grader. Nu börjar jag må bättre, feber ligger nu på 38,4.
Hoppas jag mår bra i morgon, annars lär det bli mycket film för mina barn, jag är själv med dem i helgen. Robin har börjat hosta igen så jag hoppas att han håller sig frisk.

Träffade sjukgymnasten Johan idag. Så nu ska vi fundera ut lite lösningar på Robins stående och gående. Får se hur det går. En operation finns i tankarna men det blir det sista alternativet då man inte vill operera för mycket. För min del spelar det ingen roll. Jag vill bara att Robin ska få göra det han vill och det är att gå utan sina gåskenor...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar