måndag 21 december 2009

Inte igen =(

Då har Robins hemska hosta slagit till igen =( han hostar sig igenom nätterna.. så han får vara hemma från förskolan både tisdag och onsdag. Rasmus fick välja hur han skulle göra och han ville vara hemma med mig och Robin.
Vet inte vad vi ska göra med Robins hosta =( så tråkigt och det är så jobbigt för honom. Jag gissar på att han behöver astma medicin. Men vi får väl se....

Det är något som tynger mitt hjärta. Hur jag än vänder och vrider på det så lättar det inte.. Snälla släpp mig nu!

1 kommentar:

  1. Hej! Skriv om det som tynger dig eller prata med någon som har tid och ork att lyssna. Prästen har alltid tid för samtal och han skriver inte upp det någonstanns. Han har absolut tystnadsplikt och det behöver inte vara om religon. Samtalet kan vara om precis allting.Kram Anna

    SvaraRadera