söndag 3 oktober 2010

sjuka barn

Herregud var har min energi tagit vägen?? Har varit enormt trött de senaste dagarna, har legat i sängen mycket efter jobbet.
Ifredags var jag hemma från jobbet och vabbade då Robin har feber. I morgon blir det att vara hemma igen då Rasmus har feber =( Micke är just nu i jönköping och spelar bowling super six. Sedan ska han jobba i natt. Undra hur han ska orka. Tycker liiite synd om honom men bara lite eftersom det är självförvållat.

I natt kom rasmus upp och hade jätte ont i huvudet, han var inte så varm, men efter en stund blir han kokhet och naturligtvis blir det för mycket för kroppen så han kräks. Han fick lite medicin och kunde sedan somna om en stund. Han har mest legat i sängen idag. Men var uppe en stund och lekte med lillebror.
Robin är väldigt pigg för att ha över 39 grader, men nu ligger han med i sängen och tittar på tv. Man orkar inte hur mycket som helst *ler*

Själv har jag städat (plockat leksaker) i hela lägenheten, väntar på att tvätt maskien ska bli klar. Ska väl försöka laga lite mat till mina barn, se om jag kan locka dom att äta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar