fredag 29 oktober 2010

blodförlust vid operation

Herregud så dålig jag är på att uppdatera bloggen. Men det har varit väldigt mycket runt mig nu ett tag....

I måndags så skrevs Robin in på sjukhuset inför sin operation. På tisdagen var det dags och allt gick bra ... i början iallafall. I slutet av operationen började Robin blöda rejält, det slutade med att han fick en påse blod. Det var fruktansvärt att se honom ligga på uppvaket med slangar överallt och påsen med blod som hängde bredvid. Jag är tacksam över att vi på en skärm kunde se hans puls och syrehalt i blodet, annars hade jag nog trott att han var död. För han var vitare än ett lakan.
Nu mår han iallafall bättre om än lite frustrerad över att han inte kan göra allt han kunde innan.
Under op så sågade de av 3 ben i båda fötterna plus att de sågade ut en kil i fötterna. Så nu får vi hålla tummarna att fötterna läker bra och att de blir rakare.






Sedan har vi hunnit med dop för Valter
Kalas för min underbara son som har fyllt hela 6 år.

Micke har krockat med våran bil, eller rättare sagt det var någon som körde in i honom. Han klarade sig bra men inte bilen.

Känner mig inte riktigt på humör för att blogga idag så denna text känns konstig och osammanhängande. Lovar att återkomma i morgon eller en annan dag med ett lite bättre blogginlägg.
Nu ska jag försöka sova.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar