måndag 4 oktober 2010

ny dag

men lika trött är jag, kanske beror på att man inte får sova själv om nätterna när man har en son som har över 40 graders feber. Rasmus kom in till mig i natt med. Tyckte först att det var skönt att Micke jobbade då får vi ju bra med plats tänkte jag. Men inte då. Rasmus ville ligga nära nära. Hur skönt är det med en kokhet unge och efter ca en timme en väldigt svettig lite pojke. Men han sov så det var ju bra för idag mår han bättre. Robin är helt feberfri så det är ju bra. Båda blir hemma i morgon med så får vi se hur de mår om de kan gå till skola/förskola på onsdag.

Nej nu ska jag se om jag hittar något att bjuda mina barn på till lunch.

Jo just det, en vecka med viktväktarna har gett -1,6 kg så jag är nöjd, bara att fortsätta...

1 kommentar:

  1. Ja, tröttheten kan nog ha något med dina sjuka barn att göra :)
    Rasmus har ju lite svårt att vara stilla när han sover också... :P

    Hoppas det går bra med viktväktarna även denna vecka!

    Puss och kram

    SvaraRadera