tisdag 19 oktober 2010

hemska vecka

Ja herregud så sjuk jag var förra veckan. förra söndagen fick jag halsfluss. Fick kåvepenin att äta. Halsen gjorde bara ondare och ondare. Jag kunde inte äta, dricka eller svälja mitt eget saliv. Efter 3 dagar gick jag till läkaren igen. Då har halsflussen övergått till halsböld =( men jag hade "tur" jag behövde inte åka in till sjukhuset för att skära upp bölden utan den sprack av sig själv. På fredagen mådde jag bra igen.

Lördagen tillbringade jag, mina barn och min svärmor många timmar i bilen då vi åkte upp till Norrtälje- Där var det dop för min systers son.
Han var jätte söt och det var ett mysigt dop. Vi övernattade hos Mickes morbror. På söndagen bar det av hem till Göteborg igen. Vi fick tillökning på vägen hem då min mamma följde med. Hon ska vara här i 1 vecka nu, Mysigt
Det blev många timmar i bilen och barnen skötte sig jätte bra.

Det var så mysigt att få hålla och sniffa lite bebis. Det är bara så jobbigt med min egen bebislängtan.  Jag har alltid varit barnkär och har gärna hållt i dom när tillfälle getts. Men en kommentar i helgen fick mig att skämmas och känna mig "dum" Någon som tyckte att jag inte kunde slita ögonen från dennes barn. Det var säkert inget illa menat, men jag kände mig så.... jag kan inte ens beskriva känslan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar