torsdag 23 september 2010

snart helg igen

Sitter och försöker författa ett inlägg men orden vill inte infalla sig idag. Tankarna surrar runt i huvudet. Jag har mycket att fundera på. Vill inte skriva mer om det, lovar att återkomma till det en annan dag :o)

Snart fyller min stora kille 6 år... Tänk vad tiden går fort. I går hade han läxa, han skulle ta med sig ett kort på sig själv när han var bebis. Han tycker det är spännande med bilder på sig själv. Så jag har nu gjort i ordning ett album som bara är hans. Där är det bilder från han var bebis och så ska jag fylla på det. Jag håller även på att göra en fotobok till honom och Robin som jag hade tänkt att de skulle få när de blir stora. Jag har börjat med Rasmus och skrivit lite om hur graviditet var, vilka tankar jag hade osv. Har nog kommit till hans andra julafton. Det går inte fort men det är jätte roligt....

Nu ska jag fortsätta kika på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar