torsdag 16 september 2010

Trött och deppig

Nu har tröttheten slagit till ordentligt och deppigheten börjar slå rot. Så trött på höstdeppigheten =(

Idag har jag varit väldigt duktig och promenerat i 1,5 timme. det var jätte skönt och tiden bara flög förbi och det var nog tackvare det trevliga sällskapet jag hade.

Nästa vecka ska jag gå och köpa ett årskort på simhallen. Tänkte börja simma en gång i veckan nu ett tag och sedan kanske öka på det till 2 gånger. Ska även börja gå mer men då kanske bara 15 min och öka på vartefter. Allt för att jag ska känna att jag har tid och ork. Har ju en tendens att komma med vääääldigt många bortförklaringar. Nej jag hinner inte, måste diska, städa, vara med barnen osv osv osv osv eller så orkar jag bara inte. Men nu ska det bli ändring. Jag har ju faktiskt en man som kan diska, städa, vara med barnen osv osv osv osv. hoppas jag iallafall =o/

I morgon ska barnen på kalas på bushuset. Det ser de framemot, så då får jag min motion där när jag ska hjälpa Robin, då får jag klättra upp och ner en hel del. Tur att jag tycker det är roligt :o)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar