tisdag 18 januari 2011

träning och värk

Jag har ju värk i kroppen och har haft i många år. Men i Julas så bar jag runt på min systerson en hel del *ler* så jag trodde jag hade fått en inflammation i axeln, har ätit inflammations dämpande i 3 veckor och det har inte blivit bättre. Eftersom jag har varit med förr så trodde jag att det behövdes en kortison spruta. Så idag fick jag besöka VC. Läkaren där upplyste mig om att jag har inflammation i biceps och hela rygg muskeln på vänster sida och det skulle inte hjälpa med vare sig orudis, voltaren eller kortison =( jag har ju börjat träna på friskis o svettis tänkte för mig själv, jippie nu behöver jag inte träna på ett tag ;o) Men tji fick jag. Jag ska träna, träna och träna lite till så jag stärker mina muskler. Så Gun: mig slipper du inte så lätt *s*

Massor av sjukhus besök och möten med och om Robin:
Idag: möte på förskolan
28/1 ögon
8/2 8.00 möte på förskolan
      10.45 röntgen (shunt översikt)
      14.00 ota för provning av gå ortroserna
9/2 MMC mottagning
Sedan väntar besök med sjukgymnst och arbetsterp hemma och på förskolan, även en träff med neuro kirurgerna om röntgen bilderna.

Utöver detta så ska jag jobba och ha en massa möten på kvällarna och så ska jag hinna träna. *pust*  Men det ska f*n gå, vill jätte gärna komma igång nu....

1 kommentar:

  1. Bara glad att jag inte "slipper" dig. Ska allt dra med dig så mycket som det bara går. Du kommer säkert inte att gilla svärmor längre *s*

    SvaraRadera