söndag 30 januari 2011

step 1

Väntar på svärmor som ska komma och hämta mig så vi kan åka och träna step 1. Det ska bli väldigt roligt. Var på det passat förra veckan med och det var riktigt roligt På onsdag ska vi gå på ett skivstångspass kl 20.00. Känns skönt att jag äntligen har börjat röra på mig. Det var inte en dag försent. Synd bara att vågen har hunnit med att landa på 3 siffrigt =(

I helgen har jag inte sovit någonting som vanligt när Micke inte är hemma. Nätterna har jag tilllbringat med att städa. barnens lekrum fick sig en rensning och så tog jag tvättstugan och fixade i ordnig den. Blev väldigt nöjd faktiskt. Måste visa Micke och se om han blir lika impad över det :o)

1 kommentar:

  1. Du måste lära dig att sova även när Mikael inte är hemma lilla hjärtat. Men det var kul att träna, svettig blev jag och trött.

    SvaraRadera