fredag 28 januari 2011

Helg igen

Ja då har det gått ytterliggare en vecka. Denna veckan har jag varit duktig och kört två pass på friskis och svettis och så har jag inte druckit någon cola sedan i lördags, har inte ens saknat det! konstigt tycker jag men skönt samtidigt. Jag och Micke har inte köpt hem det denna veckan och jag har helt glömt bort att tjata på honom att köpa det (brukar tjata när abstinensen sätter in)

Idag har Micke åkt till skåneland för lite bowlande. De har 3 matcher framför sig och jag förväntar mig inte mindre än att de har 6 poäng med sig hem på söndag ;o)

Helgen kommer bestå av städning och tvättning. Ev byta av gardiner, beror på hur axeln känns. Idag gör det ont som f*n så då blir det svårt att tvätta fönster och hänga upp gardiner när man är själv..

Jag har även fått någon ögoninflammation. Ögat är rött runtomkring och rödsprängt. Det kliar och svider och varar sig.

Nu ska jag ta och slänga mig i soffan och ta det lugnt.
hoppas att alla får en trevlig helg för det ska jag iallafall ha :o)

Bjuder på några bilder från sommaren. Så jag längtar efter sol och värme...

Lilla syster Emma som faktiskt fick lite färg på semestern ;o)

Jag och Robin myser i vattnet

Rasmus lär sig flyta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar