tisdag 22 juni 2010

var är sömnen?

Somnade en snabbis förut runt 21.30-22.00 Sov väl någon timme. Vaknade sedan av Rasmus som hostade massor. Efter det har jag inte kunnat somna om. Men jag har gått här hemma och plockat lite, Fixat disken, sopat golven- Nu börjar jag känna tröttheten smyga sig tillbaka. Ska väl lägga mig och försöka koppla av en stund så jag orkar med morgondagen :o)

Igår beställde Micke en ny stegräknare till mig. Så jag hoppas den kommer snart. Igår tog jag en kort promenad på 20 min innan jobbet . Sedan gick jag 30 min på min rast. Det var jätte skönt, men tyvärr mår inte mina fötter så bra, men jag hoppas att det snart blir bättre.
Jag har även bestämt mig för att gå ner i vikt igen *suck* men denna gången känns annorlunda, jag vill verkligen och jag känner mig otroligt motiverad och taggad. Hade tänkt använda mig av viktväktarna denna gången. Ska äta bra mat, undvika socker och vitt mjöl. Ska även försöka gå så mycket som möjlgt, helst över 10000 steg om dagen. Nej nu ska jag lägga mig en stund till innan det är dags att gå upp igen.
                                                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar