torsdag 10 juni 2010

Längesedan

ja nu var det ett tag sedan jag skrev. Det har hänt en hel del saker så jag får uppdatera er lite kort :o)

-Har varit i jönköping med min syster Malin. Det var jätte roligt. Vi gick på stan, relaxade i bubbelbad. Drack cider och vin. Dansade i flera timmar. Fick mängder med komplimanger :o) Den helgen kan jag leva på länge.

Det har hänt saker på jobbet som i dagsläget inte känns bra. Jag tror att det kommer att bli bra längre fram. Just nu känner jag mig överkörd och irriterad över hur det gick till.... Känns som om jag inte hör hemma någonstans just nu =( det är inte roligt...

Rasmus har fått mängder med allergi mediciner. Det är en allergi tablett, nässpray och 2 olika sorters ögondroppar. Vi ville att Rasmus skulle vara med i en läkemedelsundersökning (hyposensbehandlning) men eftersom han har haft problem med andning under gräspollen säsongen så fick han inte det. För syftet med undersökningen var att se om medicinen skulle minska antalet barn som utvecklar astma. MEN han kommer att få hyposensbehandligen. Så i November börjar den. Rasmus ska då ta en tablett om dagen i 3 år. Förhoppningsvis kommer hans symtom minska kraftigt och ev försvinna helt.

Jag har även varit hos en läkare då jag har så himla ont i knäna. Visade sig att jag har inflammation i knäskålsleden i båda knäna. Usch och fy så jobbigt det kan vara ibland...

Nej nu ska jag snart sova lite så jag orkar jobba i morgon. Ska jobba ända till kl 18...

1 kommentar:

  1. Systeryster Malin13 juni 2010 kl. 10:40

    Det kan jag också vill jag lova! Man behöver höra hur vacker man är ibland!! ;) Hehe :)
    Nej men det måste vi göra om... Var kul att bara vara vi, utan barn och karlar :)

    Jobbigt med knäna, hoppas det ger med sig fort....

    Kramkram

    SvaraRadera