onsdag 16 juni 2010

Ont det gör ont

men det går.... Jag har fått tillbaka värken i fötterna igeeeen. *grr* Men som sagt, jag är van och klarar av det. Undra hur hög smärttröskel jag har egentligen. Någon frågade mig var jag har ont... hm vänta ska vi se.. axlarna, nacken, skuldran, ländryggen, höfterna, knäna, fötterna och händerna.  och så säger läkarna att det inte är något fel på mig, bara inflammationer????

Idag har varit en underbar dag med mycket sol. Har varit ute flera timmar på jobbet och sedan hem. Städade lite sedan ut igen. Skulle gå in efter en stund och dammsuga medans pappa, farfar och barnen var på "stora lekplatsen" men jag fastnade ute på gården och pratade skit med några av grannarna. Mycket trevligt.
Just nu sitter det 2 trötta och nyduschade barn framför teven. Rasmus har varit precis hela dagen då hans avdelningen har varit på utflykt. Det var en ivrig kille som vaknade i morse och ville göra matsäck på en gång *s*

2 kommentarer:

  1. Fibromyalgi????
    Kan det vara nåt? Har läkarna kollat upp det???

    SvaraRadera
  2. Min läkare nämnde det nu sist jag var där så vi får se vad som händer. Jag hoppas på något annat som man kan bota :o)

    SvaraRadera