måndag 12 april 2010

gäster och dop

Igår hade vi gäster här. Det var väldigt trevligt och vi grillade för första gången detta året. Väldigt gott måste jag säga.

Jag har varit duktig och har promenerat 45 min innan frukost 2 dagar i rad. Hoppas att jag kan hålla i det. I morgon börjar jag jobba 7.30 om jag får sova ordentligt i natt så tänkte jag gå upp tidigt och gå 45-60 innan jobbet. Men det är bara om jag får sova i natt, annars behöver jag den lilla sömn jag kan få. Är inne i en dålig sömn period jsut nu, men jag tror nog att den snart 'är över för denna gången.

Idag har vi varit på dop. Barnens kusin döptes i dag och Rasmus fick äran att torka av vattnet från Lowes huvud. Han var jätte duktig men väldigt blyg då det var många som tittade på honom. Lowe sköte sig exemplariskt
Vi stannade inte så länge på dop fikat eftersom både Rasmus och Robin är så trötta nu förtiden. Igår hade Robin lätt feber 38,3 och idag var det Rasmus tur att ha feber 38 grader. Robin somnade i mitt knä när vi sattoch åt smörgås tårta. Det är då inte vanligt att han gör det. Förstår inte riktigt vad det är som pågår med mina pojkar. Just nu funderar vi på om Robin också är pollen allergisk som storebror. Rasmus allergi började när han var runt 3 år. Att rasmus är trött nu tror vi beror på allergin så han har börjat få sin medicin så hoppas vi på att det snart ger resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar