fredag 16 april 2010

Dagarna springer förbi

i rasande fart just nu. Det har ändå varit en lugn vecka *ler* Jag hade svårt att sova i början på veckan, men i går somnade jag som en stock och sov hela natten så jag hoppas att det har vänt nu. Vädret är underbart och mitt humör är på topp. Det enda som grämer mig är motionen jag skulle komma igång denna veckan, den har jag skippat eftersom jag varit trött efter för lite sömn.
Både jag och Micke hade hjärtat i halsgropen i onsdag/ torsdag då min kropp började rycka och bete sig precis som den ville. Denna gången var det inte bara vänster sida utan det var hela kroppen. Även när jag sov så ryckte det. Nu har det försvunnit som tur var men det tog på krafterna så i torsdags när jag var ledig så fick jag sovmorgon så jag gick upp 9:15 åt frukost sedan gick jag in och lade mig och sov fram till kl 12. Då åkte vi och handlade. När vi kom hem lagade vi mat vid 13.30 lade vi oss för att vila middag alla 4. Vi vaknade kl 15.45. På kvällen hade jag möte på jobbet. Micke tog med sig barnen hem till farmor för att kolla på fotboll. De kom hem vid 21. Då gick vi och lade oss allihopa. jag vaknade idag kl 6.30 och kände mig helt mörbultat *s*

I helgen blir det lugnt. Micke jobbar och jag ska bara vara hemma och njuta av att inte ha så många måste. Bara få vara och leka med barnen ute... Det är livet det.

Ska även ta mig ut på promenader i helgen....

1 kommentar:

  1. kom ihåg gumman det är bara du som tycker det ska vara en massa måsten.....det enda måste som finns för tillfället tycker jag är att du får vara så du blir frisk



    mamma

    SvaraRadera