söndag 31 januari 2010

Söndag

Då har det gått en helg igen. Dessa två viktiga dagar bara springer i väg. Igår var vi först och tittade på bowling och lilla söta Lowe. Jag fick hålla det lilla underverket, så liten och så söt. Jag trodde att hela jag skulle spricka av avundsjuka men det blev inte så. Jag vill fortfarande ha ett till barn men samtidigt kände jag att gud så skönt att redan ha gjort allt detta med ammande och bärandet osv.
Efter bowlinghallen åkte vi till sjöfartsmuseumet och kikade lite. Fiskarna var roligt att titta på men barnen var inte speciellt intresserade av båtarna. Nästa gång får det bli naturhistoriska kanske kan locka lite mer.

Idag har vi varit hemma hos min svärmor och ätit middag. Det var trevligt och gott. Längesedan vi var där och hälsade på. Får göra det oftare tror jag *ler*

Nu sitter jag och kikar på morden i midsomer. Micke är på bio med en kompis. Barnen sover skönt sedan några timmar tillbaka. Rasmus somnade hemma hos farmor och sov hela vägen hem, så nu undrar vi om det är dags för honom att bli sjuk för så här trött brukar han inte vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar