fredag 1 januari 2010

Nytt år

Då var det ett nytt år med nya möjligheter. Man kanske ska sammanfatta 2009. Men just idag orkar jag inte och så måste jag fundera lite vad jag ska skriva *ler* Så det får bli en annan dag...

Nyårsafton spenderade vi hos vänner. Vi åt god mat och barnen lekte en massa. Vid tolvslaget gick vi ut och sköt lite raketer men tittade mest på alla andra. Gud vad pengar vissa lägger på fyrverkerier. Jag tycker det är fint att titta på, på avstånd. Gillar inte när det smäller och så gillar jag inte när mina barn är i närheten när någon ska tända på. Men jag försöker stenhårt att inte visa att jag är rädd, vill inte föra över det på min barn. Men de kommer inte att få skjuta själva förrän de är 18!

Både Rasmus och Robin var vakna fram till tolv. Robin somnade i sin vagn inbäddad i filtar runt 00.05. Fattar inte att han kunde somna när det small som mest, men är man trött så är man *ler* Vi gick sedan hem och bäddade ner båda barn och oss själva. Robin vaknade redan 7.30 i morse, så han har varit trött och på dåligt humör hela eftermiddagen.

Idag har jag fått en massa saker gjorda. Jag har städat ur våra skafferi lådor, tvättat, städat ur lite lådor inne på toaletten, vikt en massa tvätt. Spelat wii med Rasmus, varit ute och åkt pulka med Rasmus och Robin. Det var en del trots att jag har jäkla ont i halsen och är trött.
I onsdags kom jag inte ens till jobbet, jag orkade inte gå upp ur sängen, Jag svettades och frös om vartannat. Hade lite feber. Nu är febern borta men halsont, lite snuva och värk i kroppen hänger kvar. Men det är nog borta snart hoppas jag....


Så arg jag ser ut *s*



Kul att åka pulka






Jag vill ha en systemkamera.... *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar