torsdag 26 november 2009

Snart helg igen

Ja då var det snart dags för helg igen och denna gången hoppas vi på att komma iväg uppåt i landet. Micke har ju tom satt på vinterdäcken *ler*
Denna veckan har varit tuff. Vi har renoverat sovrummet, så nu kan vi iallafall sova här. men än är det inte klart. Ska beställas lite från nätet och inhandlas lite från IKEA. Sedan har vi hittat bilen vi vill ha, så nu ska den inhandlas, men man får lite ont i magen över priser på nya bilar.

Jag har haft en tuff vecka på jobbet, allt snurrar på med jag hinner inte riktigt med känner jag. Det är många måsten just nu.

Idag har vi varit iväg och provat ut en ny rullstol. Det blev en bambino. Det gjorde ont i mig, Kommer nog alltid kännas jobbigt för jag vill ju inget hellre än att han ska vara som andra. Men honom bekommer det inte. En dag när vi hade gåträning här hemma. Tjatade jag på honom att han måste träna så¨han lär sig gå... Vet ni vad ungen svarar: Varför då??? Jo det kan man faktiskt fundera över, måste man lära sig gå????



Busungen....



Nästa busunge....



Denna synen möte Micke en dag när han kom hem från en bowling match. Det är väldigt mysigt att ligga och gosa och sedan somna till scooby doo efter lunchen :o)



Kramar

2 kommentarer:

  1. Kan säga att jag fått liknande kommentar av Viktor.När höfterna var opererade försökte jag peppa honom att ställa sig på fötterna precis som de andra barnen och fick då svaret "DU! Jag springer med min rulle ja!" Å så var det inget mer med det! Barn är roliga ibland och jag tycker det känns rätt okej att de inte bekymrar sig över att de inte är fullt som andra barn. Hoppas det går lika bra för er med nya rulle som det gör för oss. Akta vaderna bara... det gör rackarns så ont när de fått upp tempot och kör krock ;)

    SvaraRadera
  2. Va mysigt att somna så i soffan med barnen tätt inpå!!!! MYYYYYYYS!!!!

    SvaraRadera