lördag 14 november 2009

när ska jag få må bra igen???

När är det min tur att få njuta av livet och bara få vara jag. Tänk vad härligt att kunna vakna på morgonen och känna sig pigg och utvilad. Jag vill kunna diska, städa, dammsuga, hänga tvätt osv utan att få ont.
Var till läkaren idag som konstaterade att jag hade en kraftig inflammation i bröstmuskelaturen. Alltid ska det vara något....

Tur jag har mina barn som skänker mig massor av glädje....


Här går Rasmus balansgång med hjälp av moster Malin.



Kul att hoppa ner i sanden.



Robin passade på att göra det han gillar att göra: Gunga...



Äntligen framsteg i gå träningen. Det är lite roligare och helst nu när han sätta sig ner. På bilden försöker han sätta sig i mitt knä och jag håller i mot *s*
Han spelade fotboll med sin bror, det var roligt, sedan blev det handboll. Mycket uppskattat av storebror som var målvakt.

Nu ska jag krypa ner i sängen till min man och njuta av hans värme och hoppas på att sömnen kommer.

1 kommentar:

  1. Nä usch...stackars dig Jenny. Det tar aldrig slut verkar det som :-( Krya på dig!!!!

    SvaraRadera