onsdag 4 november 2009

host host

Fy tusan vilken hosta jag har. är hes och min röst försvinner emellan åt. Har lite ont i halsen med. Igår var jag iväg till vc och fick lite hostmedicin så jag hoppas det kommer att bli bättre. Vet inte om jag ska våga åka och hälsa på Malin och tomas. Vill ju inte smitta dem.

Vi har äntligen bokat vår semester sommaren 2010. Vi ska åka till egypten i 2 veckor. Det ska verkligen bli underbart.... Jag längtar redan..

Nej nu ska jag ta lite hostmedicin och sedan försöka sova lite så jag orkar jobba i morgon....

1 kommentar:

  1. Åååååå va skönt det låter med Egypten!! När skall ni åka?? Vi är lite sugna på Egypen (fast 2011) så jag kommer att förhöra dig sen när ni varit där. Jag vet bara att man inte skall åka dit typ mitt i sommaren för då skall det visst vara alldeles för varmt!!!???

    Kram

    SvaraRadera